Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #29438
Poštovani,
Imam 29 godina želim da čujem stručni savet kako da smršam?
Hvala unapred.
Odgovoreno: 21. 05. 2009.
• Poštovani,
Ovo je jedno od najšešćih pitanja koje dobijam na sajtu www.stetoskop.info. Neutrošene kalorije unete kroz ishranu se talože u vidu masnih naslaga. Da bi počele da se tope treba unositi manje nego što su dnevne potrbe i/ili povećati fizičku aktivnost. Evo linka na članak o kome sam detaljno opisao kako mršaviti zdravo - Smršajte 10 kilograma
Pozdrav.