1. Pitanje broj: #4782
Postovani, obracam Vam se sa molbom da mi preporucite neki rezim ishrane koji bi mi pomogao da dodam nekih 5-8kg. Na svoju visinu od 1.75m, tezak sam 62kg. Po BodyMassIndex-u sa Vas\eg sajta to je normalna telesna tezina, medjutim ja sebe smatram vrlo mrsavom osobom. Puno puta sam pokusavao da pojacam ishranu i tome slicno ( nisam zeleo da pribegavam upotrebi lekova, zato sto imam samo 17godina i alergiju na dobar deo lekova koji su na nasem trzistu dostupni) medjutim ta pojacana ishrana, uz upotrebu oligovita nije davala rezultata. Napominjem da se ne bavim sportom ( lekari su mi rekli da i to moze da utice na telesnu tezinu) iz zdravstvenih razloga( slabi zglobovi). Bio bih Vam krajn je zahvalan na pomoci. Prvenstveno me interesuje kolicinu kojih namirnica bih trebao da povecam u ishrani. Unapred Hvala
Odgovoreno: 11. 05. 2008.
• Odgovor je nemoguce dati bez pregleda a dijeta Vam mora biti individualno propisana nakon toga. Jedino to bi dalo rezultate, tj. dodavanje do 1 kg mesecno otprilike