Sve oblasti – pitajte doktora
Postavite pitanje o simptomima, dijagnozi ili terapiji. Odgovor lekara je potpuno besplatan. Već 96420 pitanja iz svih oblasti.
Da zakažete pregled pozovite 063 687 460
Svi odgovori (96420)
Postovana,
Neka se za pocetak obrati psihologu, psihoterapeutu, na osnovu intervjua odredice se dalji postupci.
Potrebno je da odete na prgled kod ORL
Postovana,
postoje razlicite metode za uklanjanje i ublazavanje oziljaka, potrebno je da dodjete na pregled nakon koga cu moci da Vam predocim koje opcije su najbolje za Vas,
Srdacan pozdrav,
Dr Dragana Petrovic-Popovic
Nemoguce odgovoriti bez pregleda.
To je tesko reci bez pregleda. Ne bi trebalo da se to dogodilo.
Pritisak koji imate sa terapijom je odlican i terba stalno da bude takav sobzirom da ste ranije imali povise krvni pritisak i da je on na neki nacin doveo do pocetnih ostecenja zalistaka drzite se terapije i sve je u redu.
Mr sci med dr Slobodan Gajic
Moze da primi anesteziju i moze na operaciju
Mr sci med dr Slobodan Gajic
Ukoliko se tokom eha srca registruje SPDK (odnosno pritisak u plucima indirekno merenje) 45 mmHg ili vise Vi ste kandidat za primarnu plucnu hipertenziju. Treba da se javite u specijalna odeljenja kardiologije i KBC Zemun ili KC Srbije koja se bave tom bolescu i onda izvrsiti kateterizaciju desnoga i srca i kada se proceni pritisak uvodi se adekvatna terapija koja je jako skupa ali sad lekova na trzistu ima (proizvodi Hemofarm) i fonda priznaje troskove ALI AKO SE NA OVAJ NACIN DOKAZE PRIMARNA PLUCNA HIPERTENZIJA.
Mr sci med dr Slobodan Gajic
Osma stentova je mnogo. Ugradnja stenta bez dobre medikamente terapije ne resava problem. Dakle prvo dabar kardioloski pregled sa EKG eho srca i dobra terapija,ako posle toga imate tegoba onda ste kandidat za revaskularisaciju miokarda odnosno za ugradnju by passova.
Mr sci med dr SlobodanGajic
Stres moze lose uticati na srcani misic ali 2 pakle cigareta i njegov posao mnogo vise, za 2,5 godine moze doci do navedenih promena ali terab uraditi i hormone stitne zlezde i dalja kardioloska ispitivanje test opoterecenja i Holter EKG 24 h.
Mr sci med dr Slobodan Gajic
Moze.
Mr sci med dr Slobodan Gajic
Potreban eho srca.
Mr sci med dr Slobodan Gajic
to sto ste osetili moze biti od srca ali i ne mora.Ako verujemo kolegama da EKG i eho srca u redu onda najverovatnije imate problema sa kostano misicnim problemima i u tom slucaju uzmite Diklofenak duo 75 mg 1x1 5 dana pa ako ne prodje krenite u labaratoriju i ponovi na detaljan internisticko kardioloski pregled.
Mr sci med dr Slobodan Gajic
Pulsacije na vratu mogu biti normalni jer ste mrsavije konstitucije ali mogu biti i posledica znacajnih oboljenja i mogu biti izolovani simptom.Kod Vas se najverovatnije ne radi o bolesti ali za svaki sluca uradite Doppler krvnih sudova vrati i eho srca i ondacete biti sigurni.
Mr sci med dr Slobodan Gajic
Neozbiljno pitanje moram da priznam. Ne smete prekidati terapiju antibiotika, zarad vaseg zdravlja.
Postoje priraslice tj sinehije na bocnom zidu nosa. Pre bilo cega potrebno je naciniti skener sinusa da se stekne uvid u sve strukture nosa i sinusa.
Poštovana,
Vaše dete je još uvek malo za korekciju glasova ali je opet dovoljno veliko da prestane da koristi cuclu. Tako da u narednom periodu cilj treba da vam bude da izbacite cuclu. To ćete učiniti tako što ćete je skloniti u potpunosti. Ne smete biti meka srca pa je vratiti eventualno za spavanje ili samo da se umiri...pa je opet uzeti. Takođe, morate imati podršku ostatka porodice koja je neće krišom detetu davati. Plakanje i traženje cucle će proći brže nego što mislite, samo budite odlučni u tome da je se rešite. Srećno!
Bez pregleda je tesko precizno odgovoriti na vase pitanje
Bez pregleda nije moguce odgovoriti na vase pitanje
pitanje
Imam dijagnozu generalizovani anksiozni poremećaj. Kod psihijatra sam otišla prošle godine zbog stalnih palpitacija tj. preskakanja srca, pošto sam uradila sve pretrage kod kardiologa gde mi je rečeno da je sve psihosomatski. Psihihatar mi je prepisao Rivotril i Eliceu, što mi nije prijalo. Na moj zahtev ukinuta mi je ta terapija i dat Demetrin i Flunisan, što mi je prijalo.
Imala sam niz privatnih problema i stresova koji traju konstantno i danas, psihijatar me vraća na Rivotril i uvodi Alventu, sa objašnjenjem da "moram" piti Rivotril jer ne vredi piti Demetrin pod takvim stresom. Rivotril mi nije prijao nikada, uvek sam bila pospana, dekoncentrisana i imala osećaj kao da me otupljuje. Antidepresive mi je menjala vise puta. Pre nedelju dana dolazim kod doktorke da se požalim da mi nije ništa bolje, da mi je konstantno loše od Rivotrila i da sam postala zavisna od njega i podigla dozu na sa 1/4 tri puta dnevno na 1/2 dva puta dnevno samoinicijativno. Insistirala sam da mi ukine Rivotril i prebaci na običan benzo. Doktorka je to odbila pod izgovorom da cu "krizirati " jer sam zavisna postala verovatno i da treba postepeno izbacivati Rivotril i uvela mi je lek Lamictal. Prvog dana uzimanja Lamictala sam osećala nuspojave i bilo mi je jako loše. Nazvala sam doktorku i rekla je da je to zbog smanjene doze Rivotrila i da vratim početnu dozu, pa ćemo smanjivati postepeno. Međutim, svakim danom ja sam se osećala sve gore iako Rivotril nisam smanjila. Osećala sam jezivi tremor, celo telo mi je drhtalo, konstantno plakanje, agresiju, udaranje i razbijanje predmeta, povredila sam obe ruke, imam mučnine, vrtoglavice i sl.
Posle 5 dana prestala sam samoinicijativno da pijem Lamictal. Moji roditelji su otišli kod doktorke i rekli joj da nisam u stanju doći i opisali moje stanje. Doktorka je odbijala da prizna da je to možda nuspojava na lek Lamictal. Rekla je "Svašta piše u uputstvu" i odmahnula rukom. Međutim ja i dalje osećam razdražljivost, agresiju i plakanje. Nije mi jasno zbog čega? Kako tako naglo da se desi promena u mom ponašanju koje nije bilo i to baš ovih dana dok sam pila lek Lamictal? Plašim se da nemam neku drugu dijagnozu.
Za generalizovani anksiozni poremećaj na prvom mestu je psihoterapija, a lekovi se uključuju kada su simptomi veoma izraženi. Ali pored lekova su Vam potrebni psihološki tretmani, koji su promarni. Lekovi izazivaju zavisnost i nemojte ih ukidati na svoju ruku, doza mora postepeno da se smanjuje jer se organizam navikao na te supstance. Ali obavezno se javite psihologu ili psihoterapeutu kako bi otpočeli rad na uzroku anksioznosti.