Stetoskop
Stetoskop
Pitajte doktoraSve oblasti

Sve oblasti – pitajte doktora

Postavite pitanje o simptomima, dijagnozi ili terapiji. Odgovor lekara je potpuno besplatan. Već 96424 pitanja iz svih oblasti.

Da zakažete pregled pozovite 063 687 460

Dozvoljeni formati: JPG, PNG, WebP, PDF, DOC, DOCX. Maks. 10MB po fajlu.

Na ovu email adresu ćemo vam poslati odgovor i uputstvo za praćenje statusa.

Svi odgovori (96424)

?
Pitanje #4321Odgovoreno 2. 4. 2008.
Milan Stefanović
Milan StefanovićSpecijalista ginekologije i akušerstva
Zakažite

Nije nista opasno- moguci uzroci su hormonska oscilacija u drugoj fazi ciklusa- sto moze da bude fizioloska pojava- desava se, zatim moze biti posledica kontaktnog efekta (ako ste imali odnose)- te u tom kontekstu treba da se pregleda grlic :kolposkopija i PA- test. Proverite grlic i ne sekirajte se.

?
Pitanje #4320Odgovoreno 2. 4. 2008.
Milan Stefanović
Milan StefanovićSpecijalista ginekologije i akušerstva
Zakažite

Licno mislim da je terapija ok. , ali mnogo dugo treba da stavljate vaginalete. Bice dovoljno jedno pak. Vag. Canesten 3 (eventualno 2) i to je sve. Momak moze par dana ili ginodaktanol ili kansen kremu spolja (kao i Vi), ali to uglavnom muskarcima nije potrebno (priroda genitalija je takva). Na sajtu imate tekst o vag. kandidijazi- procitejte da bi ste znali detaljnije o cemu se tu u stvari radi.

?
Pitanje #4318Odgovoreno 2. 4. 2008.
Milan Stefanović
Milan StefanovićSpecijalista ginekologije i akušerstva
Zakažite

Ako je hormonski status uredan- onda je savet histeroskopija- ona ce dati odgovor na pitanje koje Vas muci. Sa druge strane to moze biti Vase prirodno stanje te je moj savet da probate da ostanete trudni- to je najbolji test (naravno ako ste u takvim godinama i okolnostima). Mozete probati sa C-Proginovom tri meseca od 5.og dana ciklusa- nece Vam stetitti, ali pravi odgovor na pitanje dace trudnoca, odnosno ako se tu pojavi problem onda histeroskopija. Hvala na pohvalama.

?
Pitanje #4317Odgovoreno 2. 4. 2008.
Milan Stefanović
Milan StefanovićSpecijalista ginekologije i akušerstva
Zakažite

Tokom cele trudnoce materica "vezba"- kontrahuje se , ali te kontrakcije nemaju efekat na grlic ( u smislu skracenja i otvaranja). Neke zene te kontrakcije ne osecaju, druge ih dozivljavaju bolno... individualan je odnos prema njima. Ali ako kontrakcije dovedu do promena na grlicu onda su to kontrakcije koje mogu dovesti do prevremenog porodjaja- tu je presudna uloga ginekologa koji Vas je pratio i zna stanje Vaseg grlica te moze da konstatuje promenu i ordinira odredjenu terapiju (koja je Vama i propisana). Ponekad ovakva stanja ukoliko se ne saniraju tabletarno zahtevaju intravensku primenu lekova- ali to treba da odredi ginekolog koji Vas prati ( i zna stanje Vasg grlica)- zato je u Vasem slucaju potrebna cesca kontrola ukoliko se i pored propisane terapije bolovi ne smiruju. Takodje urinarna infekcija vrlo cesto u ovom periodu uzrokuje slicne senzacije te je moj savet da uradite KKS, Urin i urinokulturu. Radjanje bebe u ovom trenutku nije pozeljno zato sto se radi o prevremenom rodjenju i takve bebe su u riziku (cak zivotnom) pre svega zbog nezrelosti pluca (zato se mi i borimo da ostanu unutra do termina sto je 37-42 nedelja trudnoce). I jos nesto- beba nije "nisko" ( to ne postoji)- ona je tamo gde treba da bude- samo je pitanje grlica i kontrakcija ono sto je vazno.

?
Pitanje #4313Odgovoreno 2. 4. 2008.

Imajuci u vidu da vecina analgetika moze povecati koncentraciju antikoagulantnog leka a tako i mogucnost krvarenja, primena analgetika zahteva posebnu paznju. Potrebna je kontrola INR-a, pod nadzorom lekara koji je ordinirao antikoagulantnu terapiju i srazmerno smanjenje doze antikoagulantnog leka. Umesto zakljucka: ukoliko je primena analgetika neophodna, onda se doza antikoagulantnog leka a na osnovu vrednosti INR-a mora smanjiti, a o tome treba da odluci njen lekar uz konsultaciju transfuziologa. Prof. dr Srdjan Pesic

?
Pitanje #4312Odgovoreno 2. 4. 2008.
Nikola Vukašinović
Nikola VukašinovićSpecijalista neurologije
Zakažite

Postovana/i, ako je discus hernia potvrdjena CT-om ili MRI kao odredjeni stadijum njenog razvoja moze ali od strane edukovanih osoba uz prethodnu pripremu sa tbl.Rantudil forte 1x1, tbl.Tetrazepam 1x1. Pozdrav

?
Pitanje #4310Odgovoreno 2. 4. 2008.
Bojan Jovanović
Bojan JovanovićSpecijalista opšte hirurgije
Zakažite

Po meni kao prvo nuzno je da se obratite koznom lekaru koji bi pogledao vase promene na kozi i dao misljenje o cemu se radi. Ako i najmanje ima indicija da su promene usled reakcije na lek koji koristite moracete da sa istim prekinete i evantualno zamenite nekim drugim iz te grupe lekova npr.tbl.Bonviva ili sl. Svakako treba konsultovati i lekara koji vas leci od osteoporoze i koji vam je ukljucio terapiju jer je i njegova procena u tom smislu bitna. Ass.dr Milena Velojiæ Goluboviæ

?
Pitanje #4308Odgovoreno 2. 4. 2008.
Bojan Jovanović
Bojan JovanovićSpecijalista opšte hirurgije
Zakažite

Nazalost niste mi napisali vrednosti dobijene pri OGTtestu kao ni da li vam je pri njemu odredjivan nivo insulinemije sto je bitno da bih vam dala adekvatan odgovor i eventualni savet o terapiji. Kako bilo, vas osnovni vid lecenja jeste redukcija telesne tezine i kao sto sami vidite njenim smanjivanjem poboljsali su vam se svi metabolicki parametri. Sto se tice dijetnih listi i saveta o higijensko dijetetskim principima najbolje bi bilo da se obratite endokrinologu koji se bavi problemom gojaznosti ili dijeteticaru koji bi prema vama odredili najbolji rezim ishrane i istovremeno pratili vas gubitak tezine a eventualno preporucili i ukljucivanje nekog od medikamenta (npr. Xenical). Ass.dr Milena Velojic Golubovic

?
Pitanje #4303Odgovoreno 2. 4. 2008.

Postovani, Kazem Vam, svaki lek moze da izazove ovakve simptome i moguce je da su oni posledica leka, ali kojeh to je yaista tesko utvrditi. Logicno bi bilo da su alergijskog porekla da se popovuku posle upotrebe presinga. Ovako ostaje da uradite neke od analiza koje mogu ukazivati na alergiju, verovatno i u vasem mestu postoji neka privatna laboratorija koja to radi i sledeci korak je, ukoliko, ne prestane svrab i osip da se obratite lekaru koju je propisao terapiju za navedenu dijagnozu. A da, ove promene na kozi mogu da budu i posledica zracenja. Prof. dr Srdjan Pesic

Pozovite nas i zakažite pregled

063 / 687 - 460