Stetoskop
Stetoskop
Pitajte doktoraDermatologija

Dermatologija – pitajte doktora

Postavite pitanje o simptomima, dijagnozi ili terapiji. Odgovor lekara je potpuno besplatan. Već 5224 pitanja iz oblasti Dermatologija.

Da zakažete pregled pozovite 063 687 460

Dozvoljeni formati: JPG, PNG, WebP, PDF, DOC, DOCX. Maks. 10MB po fajlu.

Na ovu email adresu ćemo vam poslati odgovor i uputstvo za praćenje statusa.

Svi odgovori (5224)

?
Pitanje #5985226. 4. 2010.

Poštovani doktore, imam problem koji se tiče crvenih i svetlih braon mladeža,

Poštovani doktore, imam problem koji se tiče crvenih i svetlih braon mladeža, koji se u zadnje vreme osipaju zapanjujućom brzinom. Crveni mladeži se pojavljuju prvo kao ubodne tačkice koji se za kratko vreme prošire na mladeže ispupčenog oblika ko da su ispunjeni krvlju i dostižu prečnik širine od 2-3mm, a braon mladeži se pojavljuju ko ispupčenje na koži svetle boje prečnika 4-5mm koji s vremenom tamne dotamnobraon-crne boje plišane površine. U zadnjoj godini se toliko osipali da je prosto neugodno da se na letovanje obuče kupaći kostim. Inače se obe vrste mladeža najviše prostiru po gornjem delu trupa i s prednje i sa zadnje strane a počeli su da se šire i po rukama. Tako da moje telo sad trenutno izgleda ko da me je neko isprskao vrelom mašću pa su se svugde ispojavljivale te tačke od mladeža. Inače imam ten kože ii. Svetliju. Dali je to alarmantno? Nemam bolova svrabež retko osim neugodnog estetskog izgleda. Kom lekaru treba da se obratim? Dali se takvi mladeži mogu odkloniti bez posledica ako je u pitanju estetika? I kom doktoru bih se mogla obratiti na teritoriji u letnjim mesecima (niš, beograd) ? Jako me podsvesno ova pojava zabrinjava s tim da imam težih zdravstvenih problema pa sam to takoteći ovu zabrinutost stavila u fijoci. Inače idem na terapije za bolove i koristim paladon 16mg, celebrex 200mg, caramazepin 400mg, amitriptylin-dura 25mg i blokade-inekcije u vratu protiv bolova. Molim vas da mi date savet šta da radim što se ovih napasnih mladeža tiče? Kako da ih se oslobodim? Dali postoji neka metoda uklanjanja? Unapred zahvalna na bilo kojem savetu i uputu lekara. -danijela-
Ivana Binić
Ivana BinićDermatovenerolog
Zakažite
Poštovana,
Prvo posetite dermatologa i uradite dermoksopiju. Crveni mladeži su hemangiomi i mogu se ukloniti na razne načine. Potrebno je da proverite i opšte zdravlje.
Pozdrav
?
Pitanje #5984826. 4. 2010.

Poštovani doktore, imam 37 godina i već 3 poslednje godine mi se

Poštovani doktore, imam 37 godina i već 3 poslednje godine mi se s vremena na vreme pojavljuje spoljašni čir na predelu početka zadnjice odnosno ugroženo mesto su zadnji pršljen kičmenog stuba, upravo mesto koje se nemože izbeći ni kad se sedi niti kad se leži. Požalila sam se svom kućnom doktoru predposlednji put, pogledao je i ništa nije odgovorio. Od bolova sam bila prinuđena da to istisnem mada to donosi jake bolove ali ako će na kraju da ukloni stalne nezgodne bolove ipak je rešenje opravdano. Iz čira izađe gusta žućkasta tekućina veće količine možda nekih 20-30 gr a zatim počne da izlazi sukrvica i na kraju istisnem i gustu crnu krv. Inače veličina oteklog čira bude sa spoljašne strane veličine polovica većeg oraha, jako tvrdog tkiva i jedino šta se golim okom može videti jeste ljubičasto crni kružič po vanjskom izgledu na veću boginju i on je mekši. To mesto kad nemogu izdržati bolove probušim nekim sterilnim oštrim predmetom i zamolim supruga da iscedi, što je jako neugodno. -opet se pojavio čir posle 3 meseca i opet nemogu ni da sedim niti da spavam već 5 dan. Neznam ni kome doktoru -specijalisti da se obratim ili hirurgu niti znam reč koja se upotrebljava na nemačko. Mesto je jako nezgodno a što me još više ljuti je nezainteresovanost kućnog doktora za zdravlje pacijenta. Molila bih vas da mi date savet kom doktoru se trebam obratiti za ovakve vrste bolesti ili neki savet uvezi medicinskih preparata, lekova-masti. Osećam se bespomoćno. Unapred hvala na savetu koji će mi biti jako od pomoći. -danijela-
Ivana Binić
Ivana BinićDermatovenerolog
Zakažite
Poštovana,
Promene asociraju na sinus poilonoidalis. Malo je teže jer recidivira i remeti kvalitet života. Pokušajte sistemskim antibioticima kada dodje do pogoršanja. Hirurška ekscizija bi mogla da da dobre rezultate, kao i lasero terapija.
Pozdrav
?
Pitanje #5967723. 4. 2010.
Ivana Binić
Ivana BinićDermatovenerolog
Zakažite
Poštovani,
Najbolje je da konsultujte lekare koji su propisali tu terapiju. U principu ne, ali se sa sigurnošću nikada ne može reći zbog složenog mehanizma proređivanja kože.
Pozdrav
?
Pitanje #5962122. 4. 2010.
Ivana Binić
Ivana BinićDermatovenerolog
Zakažite
Poštovana,
Pregled dermatologa da isključi druge dermatoze (npr. P. Versicolor) , i terapiju potiv hiperpigmentacija (melanoexpert, serum iklen sa rucinolom) uz obaveznu zaštitu od sunca.
Pozdrav

Pozovite nas i zakažite pregled

063 / 687 - 460