Stetoskop
Stetoskop
Pitajte doktoraDermatologija

Dermatologija – pitajte doktora

Postavite pitanje o simptomima, dijagnozi ili terapiji. Odgovor lekara je potpuno besplatan. Već 5224 pitanja iz oblasti Dermatologija.

Da zakažete pregled pozovite 063 687 460

Dozvoljeni formati: JPG, PNG, WebP, PDF, DOC, DOCX. Maks. 10MB po fajlu.

Na ovu email adresu ćemo vam poslati odgovor i uputstvo za praćenje statusa.

Svi odgovori (5224)

?
Pitanje #13947513. 8. 2015.
?
Pitanje #13947012. 8. 2015.

Poštovani, prije nesto vise od mjesec dana dobila sam nekakav osip po

Poštovani, prije nesto vise od mjesec dana dobila sam nekakav osip po šakama (samo vanjski dio ne i dlanovi) u vidu potkoznih bubuljica (samo par je bilo crvene boje) i par po trbuhu, nisu bas nesto svrbili. Tretirala sam se sumporov sapunom i radila sam kupke s etericnim uljem čajevca i lavande te sam se u par navrata mazala maslinovim uljem u koje sam kapnula pa kapi ovih ulja. Nakon 10-ak dana se raščistilo i dok sam došla dermatologu nisam imala što ni pokazati. Dobila sam dijagnozu dermatitis ab externis in regress u dobila preporuku da kupim neku kremu i gel za tuširanje od lrp. Kako sam sutradan išla na more htjela sam pričekati da se vratim pa da počnem koristiti navedeno, a i sve se povuklo pa sam prestala sa svim gore navedenim tretiranjima. Nakon dva dana sunca i mora počeli su mi izbijati kao prištići po dekolteu i za dan dva dobila sam hrpu potkožnih prištića po rukama, ramenima i djelu leđa koji mi je bio izložen suncu (imala sam jednodjelni kupaći) . Šaljem vam slike u kojima možete vidjeti kako sve izgleda. Na dekolteu su i crveni prištići s bijelim vrhom i potkožni prištići kao i na licu (ovo ne mogu baš ocijeniti jer znam ponekad imati probleme s kožom lica) , po rukama samo potkožni kao i dijelu leđa. Napominjem da to sve vise nekako pecka nego što svrbi i malo se gulim po leđima. Molim za savjet o čemu se radi, trebam li opet kod dermatologa ili da kupim proizvode koje su preporučili iako je tad situacija bila u regresu. Hvala puno.
Zorica Milosavljević Slavnić
Zorica Milosavljević SlavnićSpecijalista dermatovenerologije
Zakažite
Poštovana,
Promene koje opisujete spadaju u tzv. Letnje osipe, naime zapuše se izvodni kanalići znojnih žlezda i sadržaj se nakuplja što izgleda kao potkožni prištići. Uz malo pilinga i strpljenja promene će se povući same po sebi.

doc. Dr sc. Zorica milosavljević
Pozdrav
?
Pitanje #13943211. 8. 2015.
Zorica Milosavljević Slavnić
Zorica Milosavljević SlavnićSpecijalista dermatovenerologije
Zakažite
Poštovana,
Amonijum sulfogirodalat je organsko dezifenciono sredstvo i može da se koristi na licu za hormonske akne, jer ima i protiv upalno dejstvo.

doc. Dr sc. Zorica milosavljević
Pozdrav

Pozovite nas i zakažite pregled

063 / 687 - 460