Stetoskop
Stetoskop
Pitajte doktoraDermatologija

Dermatologija – pitajte doktora

Postavite pitanje o simptomima, dijagnozi ili terapiji. Odgovor lekara je potpuno besplatan. Već 5224 pitanja iz oblasti Dermatologija.

Da zakažete pregled pozovite 063 687 460

Dozvoljeni formati: JPG, PNG, WebP, PDF, DOC, DOCX. Maks. 10MB po fajlu.

Na ovu email adresu ćemo vam poslati odgovor i uputstvo za praćenje statusa.

Svi odgovori (5224)

?
Pitanje #3665515. 8. 2009.
Ivana Binić
Ivana BinićDermatovenerolog
Zakažite
Poštovana,
Proverite da nije korišćenje nekog leka dovelo do nastanka promene. Liči na dijagnozu erythema exudativum multiforme eem. Ukoliko nije lek, potrebno je proveriti laboratorijske analize i isključiti infekciju, koristiti sistemske antibiotike i kortikosteroide najmanje 7-10 dana, lokalno kortikosteroide.
Pozdrav
?
Pitanje #3657315. 8. 2009.
Ivana Binić
Ivana BinićDermatovenerolog
Zakažite
Poštovana,
Različiti uzroci: stanja nakon gojaznosti, nakon porođaja, traume kože (teretana) , brzi rast i razvoj tela i sl.
Pozdrav
?
Pitanje #3656014. 8. 2009.

Poštovana, Samo bih želela da pitam šta vi mislite o primeni roakutana

Poštovana,
Samo bih želela da pitam šta vi mislite o primeni roakutana ili minociklina za lečenje akni po leđima? Probala sam sve i svašta, nikad nisam ništa uzimala na svoju ruku uvek sam se konsultovala sa doktorom, ali problem je u tome što mi ništa nije pomoglo, koristila sam razne preparate, kreme, koje se prave u apoteci koje mi je doktor prepisao, sad ne mogu ni imena da se setim ali nije pomoglo, iskreno više ne znam šta da radim, nekad mi je i sunce malo pomagalo, kad se sunčam to se sve zasuši i skoro da nestane ali opet je vidljivo kao ožiljak ili šta već ne znam ni ja. Al sad ni to ne pomaže, i dolazim u iskušenje da kupim roakutan ili minociklin da pijem jer više nemam izbora, da li postoji neko zračenje za lečenje akni na leđima? Veoma će mi značiti stručniji odgovor nego da gledam po internetu šta ko piše i ko se od čega izlečio i kako - nismo mi svi isti i neće svaki lek da deluje isto iskreno plašim se da koristim roakutan pre nego što se konsultujem sa nekim stručnim, ali trenutno sam u Kanadi pa mi treba savet da znam da li da kupim ovde pošto su kod nas u Srbiji izuzetno skupi ovi lekovi. I da li postoji neki test koji bi mogao da pokaže da li sam alergična na neku vrstu materijala, jer možda mi odeća smeta, ošišala sam se na kratko nije kosa u pitanju, hranim se zdravo, volim da jedem slatko malo više ali obično se to odrazi malo na licu ali nije ništa strašno, nekad mi se na leđima pojavi tako velika bubuljica koja zagnoji i strašno me boli toliko da ne mogu da legnem na leđa ili da se naslonim a ne znam od čega.
Hvala unapred.
Milanka Ljubenović
Milanka LjubenovićSpecijalista dermatovenerologija
Zakažite
Poštovana,
Roakutan je preparat kiseline vitamina A i indikovan je za lečenje teških oblika akni. Ne znam kakav je režim propisivanja roakutana u Kanadi, ali radi se o leku koji ima veoma ozbiljna neželjena dejstva, pre svega teratogeno dejstvo (oštećuje plod intauterino u toku trudnoće) i takva deca se u velikom broju rađaju sa ozbiljnim oštećenjima. Za primenu ovog leka neophodna je konsultacija sa dermatologom uz striktno pridržavanje pravila korišćenja (adekvatna kontracepcija, praćenje laboratorijskih analiza u odreženim vremenskim razmacima). Minociklin je antibiotik iz grupe tetraciklina, koji se takođe koristi za lečenje težih oblika akni. Za upotrebu ovih lekova zaista je neophodna konsultacija sa dermatologom i ne bih Vam preporučila da ih koristite na svoju ruku.
Pozdrav.
?
Pitanje #3648214. 8. 2009.

Poštovana, imam veliki problem sa znojenjem ispod pazuha. Problem se pojavio početkom

Poštovana,
imam veliki problem sa znojenjem ispod pazuha. Problem se pojavio početkom ove godine. Na prvi pogled problem se čini banalnim ali nije tako. Kada sam smiren i opušten znojenja nema. Kada razgovaram sa nekim i počnem da ulažem neki psihički napor ili slušam neku muziku koja mi se sviđa dolazi do nenormalnog znojenja gde znoj curi u mlazovima verovali ili ne. Toliko mi natopi majicu ili košulju da me primorava da ne izlazim nigde i ni sa kim da pričam, naravno da se ne bi izblamirao, tako da ostajem izolovan i izbegavam kontakte sa ljudima. Jer stvarno nije prijatno kada nekog vidite toliko oznojenog a i društvo me čudno gleda. Student sam 3 god. i naravno izložen psihičkim naporima i uzbuđenjima, tipa uzbudjenje kada očekujem da li ću položiti ili ne. Vidim i sam da je problem psihološke prirode, znoj dolazi od uzbudjenja. Ranije nisam imao tih problema ali vremenom izgleda da je od uzbuđenja to psihičko stanje dovelo do fizičkog poremećaja (imam osećaj kao da su se proširili putevi gde znoj dolazi tako da i pri malim uzbudjenima ja se nenormalno znojim) . Nije to neko veliko uzbuđenje verujte mi, ali se mnogo znojim. Probao sam sa Bedoksinom po preporuci kožnog lekara,  lek me smiri i ja sam smiren ali ja se i smiren znojim tako da mi to ne pomaže. Za mene je ovo ogroman problem, nigde ne izlazim sa društvom kada me pozovu, ja odbijem, tako da sam izgubio drugove i drugarice. Devojke me izbegavaju kada im pridjem, tako da nemam devojku a čemu onda život. Sada vam je baram malo jasno koliki mi je to problem. Kome da se obratim za ovaj problem da li kožnom lekaru ili nekom drugom. Psihijatar mi ne može pomoći to vam garantujem. Ostaje mi ili neka operacija ili nanošenje neke kreme ili nečega drugog direktno na mesto znojenja ili uzimanje nekih tableta za smirenje.
Hvala.
Ivana Binić
Ivana BinićDermatovenerolog
Zakažite
Poštovani,
Axilarna hiperhidroza u vašem slučaju se uspešno rešava aplikacijom botulinum toksina - botoxom.
Pozdrav
?
Pitanje #3644213. 8. 2009.
Ivana Binić
Ivana BinićDermatovenerolog
Zakažite
Poštovana,
Keratosis suprafollicularis ili keratosis pilaris, je nasledno oboljenje. Dermatolog postavlja dijagnozu i propisuje terapiju - preporučuju se keratolotičke masti i vitaminska terapija.
Pozdrav

Pozovite nas i zakažite pregled

063 / 687 - 460