Stetoskop
Stetoskop
Pitajte doktoraDermatologija

Dermatologija – pitajte doktora

Postavite pitanje o simptomima, dijagnozi ili terapiji. Odgovor lekara je potpuno besplatan. Već 5224 pitanja iz oblasti Dermatologija.

Da zakažete pregled pozovite 063 687 460

Dozvoljeni formati: JPG, PNG, WebP, PDF, DOC, DOCX. Maks. 10MB po fajlu.

Na ovu email adresu ćemo vam poslati odgovor i uputstvo za praćenje statusa.

Svi odgovori (5224)

?
Pitanje #383793. 9. 2009.

Poštovani doktore, pre 7 god mi je počelo oticanje ekstremiteta i lica

Poštovani doktore, pre 7 god mi je počelo oticanje ekstremiteta i lica praćeno otežanim hodom i govorom. Lokalni doktori su lečili inekcijama bronala što mi je samo pogoršalo stanje. Doktor u n. Sadu je uradio alergo test i postavio dijagnozu urticaria et artritis allergica i dao terapije atarax 2x1 i galitifen 2x1- od te terapije ja sam se jako ugojila i stalno bila pospana. Kao uzrok toga je naveo emotivan stres, traumu vezanu za smrt oca i šok tačnije emotivnu nestabilnost. Terapija je trajala godinu dana uz stalne kontrole. Međutim pojavile su se rane u predelu stomaka, kolena. Laktova, karličnog dela i bokova praćene kao pucanje kože, svrab i krvaranje. Dermatolog mi je postavip dijagnozu dermatitis e contactu impetig sa terapijom pressing, cefalexin i didermal da bi promenio kasnije dijagnozu u lichen ruber planus sa terapijom sinequan, dexason, lentostamin i pressing uz primenu espersona i od te terapije mi je bilo jako loše. Imala sam vrtloglavicu, bolove u stomaku i kao terapiju osećaja pecenja u stomaku dao mi je ranisan da pijem kao dopunu terapiji. Od tada je prošlo 3 godine nisam na terapijama on pretpostavlja da je jedna vrsta psorijaze- rane se i dalje pojavljuju uz svrab i kao curenje krvi sa tamnim flekama. Ja vas najiskrenije molim za pomoć jer sam sve pokušala, imam 25 god, kao dete sam imala tbc uz stalno prisutnu povišenu sedimentaciju i dan danas. Rane mi jako smetaju i estetski su ružne uz stalno širenje. Trenutno koristim esperson bez ikakvih lekova. Povremene se pojavljuju i otoci na pregibu dlana, unutrašnje strane butina i na licu najčešće levo oko i usna. Ja vas iskreno molim za vaše stručno mišljenje. Hvala vam. Unapred zahvalna marija
Ivana Binić
Ivana BinićDermatovenerolog
Zakažite
Poštovana,
Vasa anamneza je veoma ozbiljna i zahteva kliničko-bolničko lečenje. Ukoliko ste u mogućnosti popunite upitnik na sajtu na telekdermatologiji i pošaljite slike. Prem opisu promena najviše asocira na oboljenje pyoderma gangrenosum. To je ozbiljno oboljenje, zahteva potpunu dijagnostiku, medicinski pregled i lečenje.
pogledajte na sajtu:

http: //www. Stetoskop. Info/pyoderma-gangrenosum-1034-c35-sickness. Htm

http: //www. Stetoskop. Info/enteropatijski-artritis-3472-s2-sickness. Htm
Pozdrav
?
Pitanje #383743. 9. 2009.
Ivana Binić
Ivana BinićDermatovenerolog
Zakažite
Poštovana,
Za sada najveću kliničku preporuku imaju: gel. Lioton 3 xdnevno naneti na obe noge, blago utrljavati-masirati, cps. Ginkor fort 1-2 dnevno, izbegavanje provokativnih faktora, redukcija telesne težine kod gojaznih. Od ostalih procedura, u odnosu na veličinu kapilara predlaže se: sklerozacija, ipl svetlosna terapija ili nd: yag laser. U odnosu na vaše godine i kvalitet života, razmislite o operaciji. Operacija varikoznih-proširenih vena je tzv. Lek izbora.
Pozdrav
?
Pitanje #383613. 9. 2009.
Ivana Binić
Ivana BinićDermatovenerolog
Zakažite
Poštovani,
Pitanje je veoma siroko. Uzroci mogu biti banalni i ozbiljnije prirode. Ukoliko imate bar jos neki podatak, koristio bi u preciznijem odgovoru.
Pozdrav
?
Pitanje #382943. 9. 2009.
Ivana Binić
Ivana BinićDermatovenerolog
Zakažite
Poštovana,
Uklonićete ih strpljivom negom i lečenjem, u zavisnosti od vrste akni. Nemojte očekivati rezultate prekonoći, niti da će promene same nestati. U principu, svakodnevna higijena-čišćenje kože: exfoliac pena za čišćenje lica ujutru i uveče, preko dana aknomega 100. Uveče bi bilo dobro aplikovati crem. Zorak 0. 1% ili 0. 05% u zavisnosti od tolerancije preparata. Potrudite se i konsultujte sa dermatologom. Akne se najbolje leče u konsultaciji sa dermatologom. .
Pozdrav
?
Pitanje #3805831. 8. 2009.
Ivana Binić
Ivana BinićDermatovenerolog
Zakažite
Poštovani,
U pitanju su keloidi tj. Hipertrofično ožiljavanje. Fibroblasti - ćelije smeštene u dermu proizvode veću količinu kolagenih vlakana prilikom reparacije i regeneracije kože, koji predstavlja u suštini prirodni mehanizam. Sklonost ka ovakvom ožiljavalju je predisponiran i predstavlja najčešće estetski ređe funkcionalni problem. Promene bi najbolje bilo ukloniti laserskim tretmanom ili intradermalnom aplikacijom kenaloga kod dermatologa ili hirurga plastičara.
Pozdrav

Pozovite nas i zakažite pregled

063 / 687 - 460