Stetoskop
Stetoskop
Pitajte doktoraDermatologija

Dermatologija – pitajte doktora

Postavite pitanje o simptomima, dijagnozi ili terapiji. Odgovor lekara je potpuno besplatan. Već 5224 pitanja iz oblasti Dermatologija.

Da zakažete pregled pozovite 063 687 460

Dozvoljeni formati: JPG, PNG, WebP, PDF, DOC, DOCX. Maks. 10MB po fajlu.

Na ovu email adresu ćemo vam poslati odgovor i uputstvo za praćenje statusa.

Svi odgovori (5224)

?
Pitanje #417338. 10. 2009.

Knežević irena 08. 10. 2009 poštovani moje ime je knežević irena, inače

Knežević irena 08. 10. 2009 poštovani moje ime je knežević irena, inače sam diplomirani ekonomist, radim u poreskoj upravi. Šestog jula ove godine uradila sam septorinoplastiku. Mjesec dana poslije počela sam raditi međutim oči su me jako boljele i bile crvene (inače nosim sočiva) mislila sam da imam konjuktivitis, međutim doktorica mi je propisivala dexametazon neomicin kapi, chloramphenicol, gentokulin, corneregel i ništa nije pomagalo da bi poslije toga dobila crvene tačkice po čelu i koža mi je bila gruba, te se poslije manifestovalo tako da mi je gotovo cijelo lice osim oko očiju i usana bilo kao, , ispečeno, , na suncu, na temperaturi +30 c. Ranije, prije operacije, koža mi je bila suha, gotovo seboreična, a sad je jako masna i mnogo se znojim samo u licu. Dermatolog mi je rekao da je riječ o bolesti dermatitis rosacea i dala mi je terapiju. Ne vjerujem da su pomenute reakcije vezane za operaciju jer mi je istu uradio veliki stručnjak i nitko kod njega nije imao problema, ali sam pomislila da nije svačiji organizam isti, možda sam peosjetljiva pa sam tako reagovala na operaciju. Ukoliko postoji mogućnost da su simptomi vezani za operaciju znam da će i proći, a ovako se previše brinem. Prošle godina sam bila mjesec dana na moru i fino pocrnim, a sad ukoliko sam jedan minut na suncu nateknem u licu i pocrvenim. Molim vas da mi pomognete, mnogo sam zabrinuta, jer sam uvijek bila zdrava
Ivana Binić
Ivana BinićDermatovenerolog
Zakažite
Poštovana,
Uporedo konsultujte dermatologa i orl specijalistu da svako iz svog ugla prati vaše prmene. Dermatolog kožu a orl stanje nakon operacije. Što se tiče sunca, žaobmi je ali na suncu nemamo više šta da tražimo osim laergije ili u kasnijim godinama neke druge promene po koži.
Pozdrav
?
Pitanje #416327. 10. 2009.
Ivana Binić
Ivana BinićDermatovenerolog
Zakažite
Poštovana,
Ja lično znam da je u postupku registracije, kada će se to desiti zaista nemam informaciju. Možete pokušati uz kontrolu dermatologa ciclosporin.
Pozdrav
?
Pitanje #413955. 10. 2009.
Milanka Ljubenović
Milanka LjubenovićSpecijalista dermatovenerologija
Zakažite
Poštovana,
Nisam sasvim razumela gde se nalaze seboroične promene, ako je za kožu lica postavljena dijagnoza akni. Ukoliko se promene nalaze u kosmatom delu glave treba koristiti antimikotske šampone (mycoseb) , a antibiotici tu ne mogu da pomognu. Pojačano lučenje lojnih žlezda le često udruženo sa aknama i možda bi trebalo sve probleme na koži sagledati zajedno.
Pozdrav
?
Pitanje #413805. 10. 2009.
Ivana Binić
Ivana BinićDermatovenerolog
Zakažite
Poštovani,
Ostaju 4-8 nedelja. Bez brige, promene se povlačebez posledica. Uzrok je nedovoljno poznat. Važno je da kada se kupate ne iritirate preterano peškirom. U literaturi se pominje brže izlečenje kada se koriste tablete aciklovir ili eritromicin.
Pozdrav
?
Pitanje #413574. 10. 2009.
Ivana Binić
Ivana BinićDermatovenerolog
Zakažite
Poštovana,
Potrebno je kod dermatologa proveriti da li je vaša koža predisponirana na takve reakcije kao vazomotorna reakcija koja je genetski determisnisana. Potrebno je da proverite kod gastrologa eventualno postojanje bakterije helycobacter pilori. Kapilari na licu se mogu ublažiti pod stručnim nadzorom dermatologa. Što se urtikarije tiče, ne postoji čovek koji je bar jednom u nekom kliničkom obliku nije imao.
Pozdrav

Pozovite nas i zakažite pregled

063 / 687 - 460