Stetoskop
Stetoskop
Pitajte doktoraDermatologija

Dermatologija – pitajte doktora

Postavite pitanje o simptomima, dijagnozi ili terapiji. Odgovor lekara je potpuno besplatan. Već 5224 pitanja iz oblasti Dermatologija.

Da zakažete pregled pozovite 063 687 460

Dozvoljeni formati: JPG, PNG, WebP, PDF, DOC, DOCX. Maks. 10MB po fajlu.

Na ovu email adresu ćemo vam poslati odgovor i uputstvo za praćenje statusa.

Svi odgovori (5224)

?
Pitanje #5188730. 1. 2010.
Ivana Binić
Ivana BinićDermatovenerolog
Zakažite
Poštovana,
Niste napisali koliko imate godina, što bi bilo važno u priči oko terapije akni. Takođe, terapija akni zavisi i od oblika koji su vrlo različiti, nekada je dovoljna samo lokalna terapija, a nekada se mora uključiti i opšta, antibiotici, hormoni ili retinoidi. To će najbolje odrediti dermatolog, pa vam savetujem da mu se obratite.
Pozdrav
?
Pitanje #5192831. 1. 2010.
Ivana Binić
Ivana BinićDermatovenerolog
Zakažite
Poštovana,
Razloge za pojavu bubuljica ste već i sami naveli, mada ste ih imali i pre, jer imate i pliće ožiljke i fleke. Važno je da vam ne izlaze nove promene, a stare će već polako izbledeti (dužina procesa oporavka je individualna) . Lečenje akni je jedan dugotrajan proces koji zahteva puno strpljenja i pacijenta i lekara, nekada se terapija menja u toku lečenja, i teško da mogu na ovaj način da vam odredim neku ozbiljniju terapiju. Što se lokalnih preparata tiče, pokušajte sa kolekcijom exfoliac koja je dizajnirana za problematičnu, masnu kožu. Uzmite kremu aknomega 100, koristite je 2x dnevno, uz njihov gel za čišćenje kože. Ukoliko ste iz niša ili okoline, najbolje bi bilo da vas pregledam.
Pozdrav
?
Pitanje #5180429. 1. 2010.
Poštovana,
Poznato je da se klinička slika može da pogorša pod dejstvom hormona u određenim slučajevima i najčešće nivo hormona nije poželjno terapijski regulisati. Potrebno je da konsultujete dermatologa a ginekologa da jednostavno naterate da se zainteresuje za vaš slučaj. Što se dermatološke terapije tiče, kod vas bi izotretinoin imao efekta ali se lek koristi isključivo pod nadzorom dermatologa.
Pozdrav
?
Pitanje #5126224. 1. 2010.
Poštovana,
Verovatno ste dobili celulitis, herpes ili neželjenu reakciju na lek koja se potom iskomplikovala bakterijskom infekcijom. Teško je reći. Potrebno je da nastavite antibiotsku terapiju do sanacije promene.
Pozdrav
?
Pitanje #5122923. 1. 2010.
Poštovana,
Perionixis idiopatski oblik, što znači bez vidljivog uzroka. Morate istrajati sa antibiotskom terapijom jer u suštini je oboljene je hronično bez pravog terapijskog rešenja.
Pozdrav

Pozovite nas i zakažite pregled

063 / 687 - 460