Poštovani,
Da li postoji mogućnost da intolerancija na neku hranu izaziva loš zadah?
Ne , ali loša crevna flora sigurno da da, moj savet je da najpre proverite sve zube a potom i želudac u smislu helicobactera i to takodje može biti jedan od uzroka.
Dodajte još priloga
Pitanje broj: #175687
Poštovani,
Odgovoreno: 14. 12. 2020.Ne , ali loša crevna flora sigurno da da, moj savet je da najpre proverite sve zube a potom i želudac u smislu helicobactera i to takodje može biti jedan od uzroka.