Merio sam tri dana uzastopno šećer u krvi i bio je od 6,1 do 6,8 pre doručka a pre toga nisam jeo dvanaest sati. Pre ručka kretao se od 4,5 do 6,o a pre spavanja od 6,5 do 7,5 Imam 76 godina i zimus sam se dosta udebljao i malo se krećem i volim da jedem. Šta da radim da bi se šećer normalizovao.
Merenjem samo jutarnjeg šećera ili pojedinačnim merenjem tokom dana ne možemo dati zaključak da vi imate dijabetes, tačnije trebalo bi da u nekoj od laboratorija uradite Hba1c analizu(tromesečni prosek šećera).U skladu se rezultatima trebate se obratiti nutricionisti koji bi adekvatnim planom ishrane korigovao Vaše rezultate ukoliko nisu u referentnim vrednostima
Pitanje broj: #167141
Odgovoreno: 11. 03. 2020.Poštovani,