1. Pitanje broj: #74869
Vase misljenje o godzi kapsulama? Koliko su zaista korisne i zdrave? Meni su potrebne za imunitet. Na sajtu www. Godzi. Rs je moguce naruciti ovaj preparat al nije bas jeftin pa me zanima da li vredi?
Odgovoreno: 27. 01. 2011.
• Poštovana,
Na tržištu je mnogo preparata sa kombinacijama vitamina, minerala itd. Malo je sastojaka koje treba uzimati mimo ishrane, pod uslovom da je ishrana dovoljna i mešovita. Takva ishrana je preduslov dobrog imuniteta. Zato je prvo pitanje - kakva je vaša ishrana?! Postoje li smetnje da ishrana bude zadovoljavajuća? Porazgovarajte o tome sa nutricionistom.
Pozdrav