1. Pitanje broj: #74483
Imam 27 godina, visoka sm 172 a teska 50 kg. Zelim da se ugojim ali mi to ne uspeva. Oduvek sam bila mrsava. Jedem normalno. Ne bolujem ni od cega. Da li mi preporucujete da pijem kapsule pivskog kvasca ili nesto drugo? Hvala.
Odgovoreno: 06. 01. 2011.
• Poštovana,
Nema štete od pivskog kvasca, ali ni previše kalorija. Više kalorija i popravljanje jedino može doći od više hrane, a lakše se podnosi kada je to kroz više obroka. Bolje bi bilo da vam nutricionista da dijetu u kojoj bi videli količinu hrane koju treba pojesti. Kada kaže neko da jede normalno, to je naravno relativno, svako to -normalno- definiše pomalo na subjektivan način, a dijeta od nutricioniste obično ima šta da popravi i u strukturi svakodnevne -normalne- ishrane. Da li za svaki od redovna 3-4 obroka pojedete bar po 100g hleba, 2-3 čaše mleka ili jogurta dnevno, 100g mesa dnevno, o, 5 kg voća, povrće u više od jednog obroka dnevno? To bi bio minimum: ) )
Pozdrav