1. Pitanje broj: #74380
Obolila sam od non hočkinsove bolesti, terapije su bile uspešne. Imam bolove u zglobovim i kostima, konstantovana mi je osteroporoza. Zanima me koju hranu da koristim, jer su doktori povodom ovog pitanja različitog mišljenja. Unapred hvala!
Odgovoreno: 03. 01. 2011.
• Poštovana,
Par najvažnijih stvari su kalcijum i vitamin d. Svakodnevno uzimajte tri porcije mleka ili mlečnih proizvoda (porcija: šolja od 2 dl ili parče sira minimalno 50 g) kao najkvalitetniji izvor kalcijuma. Jedite ribu raskuvanu sa kostima kakva je u konzervama sardine ili skuše. Sojino mleko je fabrički obogaćeno kalcijumom da bi izašlo kao dostojna zamena mleku. D vitamin - ako ste osoba starija od 50 godina od oktobra do aprila dodajte d vitamin kroz preparate, bar 400 ij dnevno.
Pozdrav