Postovani, nakon dva porodjaja imam 25kg viska. Deca imaju 4 i 2 godine. Moj problem je ocigledno, visak kilograma! Da li mi mozete izneti vase misljenje o herbalife-u? Pocela sam da ga koristim, osecam se fantasticno! Hvala!
Poštovana, Nemam iskustva sa tim preparatom. Pouzdano znam da se regulisanje težine postiže i bez tog preparata, odmerenom ishranom i redovnom laganom fizičkom aktivnošću. Nije na odmet da se konsultujete sa svojim lekarom i pokušate da dođete do pravilne procene oko viška kilograma i brzine kojom težinu treba regulisati. Pozdrav