1. Pitanje broj: #74084
Poštovani imam 38 godina i već sedam dana osećam bol ispog levog rebra, malo jači bol kada se savijem, i kada jedem. Inače osećam i blagu nadutost stomaka a ni stolice mi nisu baš redovne. Molim za vaše mišljenje.
Odgovoreno: 30. 12. 2010.