1. Pitanje broj: #73914
Htjela bih da smrsam. Imam 44 god, visoka sa 180 cm i imam 84kg. Zanima me koliko bih trebala skinuti kilograma? I, ako mozete da mi prilozite nekakav prirucnik u vidu dijete, ili nekakav savjet za lakse postizanje tog cilja! Pozdrav!
Odgovoreno: 30. 12. 2010.
• Poštovana,
Sa ovom težinom uopšte niste loši: ) ) nalazite se na samoj granici dobre težine, dakle jedino ne treba dodavati na težini. Eventualno skinuti 3-4kg. Ne znamo vaše navike, te je savet opšteg karaktera, da ne preskačete obroke, budete umereni, slatke namirnice minimalno, u to spadaju i sokovi, od masnoća samo ulje kao začin - ne više od toga. Pazite na skrivene masnoće u masnim pecivima, mlečnim proizvodima, mesnim prerađevinama, grickalicama, tako da uzimate sve sa manjom masnoćom. Šetajte, radite nešto fizički, rekreativno, kad god vam se pruži prilika i češće od toga.
Pozdrav