1. Pitanje broj: #73261
Poštovani, obzirom da sam četvrti put trudna, u 42. God, a dnevne obaveze su mi poprilične sa troje dece, i firmom, molila bih vas da mi date "plastican", primer kako treba da izgleda meni za trudnicu, jer kontaktirajuci par nutricionista u novom sadu, niko mi nista konkretno nije rekao, sem upornog ponavljanja da ne smem biti na dijeti. Naravno da ne planiram da gladujem, ali ne zelim ni da se previse ugojim, jer se u toku dana puno trosim i mentalno i fizicki, pa mi je vitalnost bez edema, i hipertenzije neophodna. Visoka sam 180cm, tezina mi je u trenutno 74. Kg, a u setoj sam nedelji trudnoce. S postovanjem jelena
Odgovoreno: 30. 12. 2010.
• Poštovana,
Obično bih osobu uputio na nutricionistu, ali ste mi izbili taj argument ovde: ) ) čudi me da vam nisu dali dijetu - bolje reći: plan ishrane, koji nema za cilj da mršavite nego da adekvatno propratite trudnoću. Dakle, unos hrane koji vodi proračunatom povećanju težine. Ja dijetu dajem i kada nema potrebe da se težina menja jer ima ljudi kod kojih treba popraviti strukturu ishrane i onda upravo to dam u vidu adekvatne dijete. Šta da kažem, vratite se nutricionisti, porazgovarajte. Odmah da znate, tek sa četvrtim mesecom se potrebe realno povećavaju, dakle neka vam sada daju dijetu za održavanje težine. Težina vam je dobra, a pošto ste aktivni, možda ipak najviše u kući - oko 1900 kcal biće vam dobro i kontrola težine kod nutricioniste na mesec dana. Sa četvrtim mesecom startujete sa dijetom od 2200 kcal. Srećno.
Pozdrav