Procitao sam divan clanak o bijelom luku i imam pitanje. Naime 2004 godine sam imao infarkt i imam ugradjen jedan stent, volim bijeli luk i interesuje me koliko smijem dnevno onzumirati ove namirnice.
Poštovani, Na prvom mestu ne znam koliko ga uopšte jedete, ako ga toliko volite?! Nisam nigde našao neki podatak koji bi specifično govorio o unosu belog luka u smislu količine i bolestima srca. Ako je to 2-3-5 čenova pretpostavljam da to nije mnogo. Mislim da čovek treba da se drži umerenosti i u onome što voli. Beli luk ima svojstvo koje može pojačati efekat antikoagulantnih lekova, a možda vi neki od njih uzimate. Nastavite da jedete beli luk, ali ako imate i antikoagulantnu terapiju unos belog luka treba da bude ujednačen iz dana u dan, uostalom u takvom slučaju isto važi i za kupus, spanać, brokoli, mladi crni luk i sl. - dakle sve to umereno, mešovito i ništa ne preterivati. Pozdrav