Postovani dr, nadam se da cete mi pomoci i unapred se zahvaljujem. Naime, gojazna sam od kad znam za sebe, ali nakon porodjaja i prestanka pusenja to je postalo drasticno. Pokusala sam sa raznim dijetama, ali se kilogrami uvek vrate, a to utice negativno kako na moje telo, tako i na moju psihu. Sada imam 101kg na visinu od 165cm. Volela bih neki savet i predlog zdravih obroka i zanima me jos koliko kalorija treba uneti dnevno? Upomoc i hvala jos jednom. . .
Poštovana, Da nađete nutricionistu. Da sledite od nutricioniste izdatu dijetu sa recimo 1800 kcal i povećate redovnu fizičku aktivnost. Probali ste razne dijete koje ste ko zna gde našli i za koje često i njihovi autori postavljaju ograničenje oko dužine primene. Gojaznost je hronično stanje i ne možete je lečiti 2-3 nedelje ili mesec dana, nego se pravilno morate hraniti stalno. Nema prekida. Jednom ostvarenu kontrolu nad težinom morate održavati. Nema tih izgubljenih kilograma koji se ne vraćaju. Potražite i savet psihologa u nekom domu zdravlja, da bi radili na svojoj motivaciji. Pozdrav