1. Pitanje broj: #70867
Koliko moze da bude stetna po zdravlje primena un dijete?
Odgovoreno: 04. 11. 2010.
• Poštovana,
Takozvana ''un dijeta'' verovatno nema nikakve veze sa ujedinjenim nacijama, niti sa medicinskim gledištima oko regulisanja telesne težine. Svaka dijeta koja nije balansirana i mešovita nije dobra, a o tome vam dovoljno govori i činjenica ako dijeta ima ograničeno vreme primene. Sa druge strane, jednom izgubljeni kilogrami se uvek mogu vratiti ukoliko imate energetski suficit u toku dužeg vremena i nemojte se zavaravati oko toga.
Pozdrav