Poštovana, Lepo što si se ovako javila, ali bolje bi bilo da sa nekim starijim iz kuće odeš do svog doktora, pa će ti on dati neki dobar savet kako pravilno da se hraniš. Postoje i doktori koji određuju kako treba pravilno da se hrani jedna mršava devojčica: ) ) Pozdrav