1. Pitanje broj: #70122
Kako je moguce doci do vasih savetovalista u gradovima sirom srbije (konkretno beograda) o kojima ste vise puta pricali. . ?
Odgovoreno: 04. 11. 2010.
• Poštovana,
Širom srbije nutricionisti uglavnom rade pri zavodima ili institutima za javno zdravlje. Retko ih gde ima u ustanovama primarne zdravstvene zaštite jer organizacijom zdravstvene službe to nije predviđeno, već da vas o ishrani edukuje vaš lekar opšte medicine. Veći domovi zdravlja imaju nutricionistu u okviru preventivnih centara, a u beogradu i studentska poliklinika.
Pozdrav