1. Pitanje broj: #69447
Postovani doktore, vezbam kod kuce i poceo sam da jedem tunjevinu zato sto ima dosta proteina. Jedem tri puta nedeljno i kazu da je riba zdrava, ali cuo sam da tunjevinu treba izbegavati zato sto ima zive u njoj. Da li ne smeta jesti tri-cetiri puta nedeljno?
Odgovoreno: 09. 10. 2010.
• Poštovani,
Ne smeta. To oko žive jeste negde i nekad utvrđeno, ali ne znači da je živa obavezno u tunjevini. Kao i kod svih drugih namirnica kontaminacija hrane je moguća i teškim metalima i hemijskim sredstvima, pesticidima, ali to ne znači da je hrana obavezno zatrovana. Slobodno koristite tunjevinu.
Pozdrav