1. Pitanje broj: #69149
Moj prijatelj ima rak na jednjaku maligni prosao je sve terapije pa me sada zanima ishrana kako bi trebalo i sta bi trebalo da uzima od hrane hvala vam u napred
Odgovoreno: 09. 10. 2010.
• Poštovana,
Ukoliko je vaš prijatelj punoletan i fizički sposoban da se kreće treba lično da ode do lekara i do nutricioniste, obzirom da osim pravilne ishrane na osnovu merenja se određuje i dovoljna kalorijski jaka ishrana sa kojom se reguliše telesna težina, a pogotovu ukoliko je nedovoljna.
Pozdrav