Postovani, pocetkom januara sam drzala opasne dijete. Po nedelju dana mi se desavalo da ne uzimam hranu vec samo sokove i caj. Onda je pocetkom maja meseca ove god pocela kosa da mi opada ne na krugove vec ravnomerno. Sada se toliko proredila da se bojim da cu ostati celava: (pocela sam da se hranim redovno i zdravo vec 4 meseci. Posetila sam doktora analize su mi u redu. Koristila sam skupe sampone i pila pantogar kapsule 2 meseca ali nije mi bolje. Koristila sam i kapi koprive i ricinusovo ulje 2 meseca bojim se jer to ne pokazuje nikakve rezultate. Ne znam koliko vremena treba da prodje da bi swe bilo u redu i da bi opadanje prestalo pa vas molim da mi kazete koliki je taj period i da li ce opadanje prestati jer u mojoj porodici ne postoji nasledna celavost koliko sam obavestena. Unapred hwala. Pozdrav
Poštovana, Pitanje oko kvaliteta kose je najispravnije uputiti dermatovenerologu. Nakon konstatacije kako ste držali opasne dijete više ništa niste rekli ni postavili pitanje u vezu ishrane. Pozdrav
Dijete su smrt za organizam! Ja sam bolovala od anoreksije i imala sam brojne probleme, da sad ne davim. Vas organizam se mnogo iscrpeo doziveo je stres i od tog stresa se borio tako sto je vama pocela da opada kosa, i sad sve zavisi od imuniteta kada cete se vratiti u normalno stanje. Fitoval je meni pomogao, al sve zavisi od slucaja do slucaja. Oporavicete se sigurno ali sve je stvar vremena i imuniteta.