Postovani, da li je zaista tacno da ne vaze one konstatacije "imam genetski jake butine i listove, ne mogu im nista"? U jednom vasem odgovoru sam procitala da se tu masne naslage samo nakupljaju vise, ali da se i one mogu skinuti. Je l' to zaista tako? Razumem da je za to potrebno vise truda i upornosti, ali da li to znaci da tek kad gornji deo tela postane kost i koza, pocinje gubljenje masnih naslaga na butinama, ili pre, ili je to individualno pa mi ne mozete odgovoriti? Zanima me ima li svrhe da se mucim. . .
Poštovana, Moj odgovor će malo zaći u oblast psihologije. Imate građu koja je samo vaša, naravno delom nasleđena od roditelja, odnosno familije. Tačno je da se kod žena masno potkožno tkivo nakuplja više na kukovima i butinama. Treba da prihvatite svoj izgled a ne da se poistovećujete sa modelima sa medija jer to niste vi. Ono što vi možete i u čemu treba da se trudite jeste da se držite dobre težine, o čemu treba da pitate svog lekara ili nutricionistu, a da to postignete kroz pravilnu ishranu i redovnu fizičku aktivnost. Ako se tako ponašate dovoljno dugo onda se možete pogledati u ogledalu i reći da ste se potrudili i da ste to vi a ne neko drugi: ) Pozdrav
Niko nije pobedio prirodu, gene. Najvaznije je prihvatit sebe i voleti svoje telo onakvo kakvo jeste. Ovo vam govorim iz iskustva posto sam bolovala od anoreksije. Sve je u glavi, psihi. A da ne spominjem da vecina muskaraca bira punije, ko voli kosti u krevetu. Bolje da ljulja nego da zulja, stara izreka.