1. Pitanje broj: #67821
Pozdrav svima, imam jedan problem sto se tice ishrane. Od kako sam upsiao fakultet poceo sam da slabim sa kilazom, pa sam poceo da se brinem da nije neko tesko oboljenje. Naime, vodim neredovan zivot skoro svakog dana lezem u razlicito vreme i razlicito ustajem u zavisnosti od obaveza. Takodje doruckujem, rucam i veceram u razlicitvo vreme. E sad mene zanima da li ovo moze da dovede do mog gubitka kilaze ili je nesto drugo u pitanju. Naglasicu da gubim kilazu iako se ne krecem mnogo! Molim vas dgovorite mi pocinjem da pomisljam da moze da bude ono najgore!
Odgovoreno: 07. 09. 2010.
• Poštovani,
Nemoj mnogo da razmišljaš oko zdravlja, a pogotovu o najgorem, nego otidi do svog lekara: ) ako si punoletan treba da imaš svog izabranog lekara opšte prakse u nekoj ambulanti, domu zdravlja ili studentskoj poliklinici. Ako je potrebno sprovešće određenu dijagnostiku, pa ako je sve drugo u redu pitaj za nutricionistu. Nutricionista će ti svakako predložiti takve savete koji znače da uvedeš određeni red u navikama oko ishrane i fizičke aktivnosti. Od merenja kod nutricioniste zavisiće procena i koliko hrane treba da uneseš svakodnevno da bi se beležila željena promena u težini.
Pozdrav