Poštovana, Znači smanjeni unos purina preko hrane. To postižete smanjenim unosom svih vrsta mesa i mesnih prerađevina, iznutrica, namirnica sa kvascem, povrća iz porodice mahunarki, alkoholnih pića i slično. Neke vrste riba sadrže dosta purina, ali ne možete i ne treba da meso (i ribu) izbacite - samo smanjite količine ako ste jeli više, npr na 50-100g za glavni obrok. Korisno je da gojazne osobe smršaju. Posebno je diskutabilno da vam neko preporuči takav način ishrane a ne objasni šta je to ili gde tu vrstu informacije možete da nađete. Pozdrav