1. Pitanje broj: #65813
Poštovani, mene zanima da li test intolerancije na hranu može da pomogne kod jačanja imuniteta i rešenja želudačnih tegoba. Imunitet mi je loš, imam problema sa bakterijama već godinu dana, u urinu i sekretu, i dg gerb, lekove za gerb sam prestala da pijem jer mi od njih uopšte nije bilo bolje, pa me zanima da li ovaj test ikako može da pomogne, i na minimalno koliko namirnica bi trebalo da se uradi, čula sam da u jednoj laboratoriji u kragujevcu rade taj test, pa ne bih samo zato da idem u beograd. Unapred zahvalna. Pozzz
Odgovoreno: 01. 08. 2010.
• Poštovana,
Intolerancija na hranu nije prava alergija, pravi problem imuniteta, nego otprilike kao kada ne bi imali odgovarajuće enzime da neke sastojke namirnica lepo metabolišete. Onda se nemetabolisani produkti negde nakupljaju i prave simptome koji mogu biti sasvim neodređeni, nespecifični. Koliko namirnica da se uključi - to zavisi i od paketa testova, ne možete bukvalno birati pojedinačno na koje namirnice hoćete a na koje ne. . Kako se hraniti posle? Teško ako ispadne da ste intolerantni na neke osnovne namirnice ili previše namirnica, a lako ako treba da izbegavate. . . Kivi: ) ) )
Pozdrav