1. Pitanje broj: #65644
Postovani, imam 30 godina i vec par godina u nazad imam problem sa padom secera. Naime, skoro svaki dan mi se desava da mi "padne secer" ne zavisno od toga da li sam jela ili ne, nekad cak i neposredno posle obroka. Radila sam nekoliko puta analize krvi i secer mi je u granicama normale. Molim vas da mi kazete sta bi to moglo da bude i kome bih trebala da se obratim kao i naravno da li bih trebala jos neke analize da uradim. Srdacan pozdrav
Odgovoreno: 29. 07. 2010.
• Poštovana,
Za prvo vreme svakako jedite 5-6 manjih obroka, a upotrebu slatke hrane shvatite kao provokaciju pa to izbegavajte. Potražite internistu - endokrinologa koji će verovatno naložiti ogtt test pa u daljem toku poslušajte njegove savete. Ako imate višak kilograma da znate da se sa svakim kilom viška stvraju uslovi da se šećer u krvi loše reguliše, pa težite dobroj težini.
Pozdrav