Poštovana, Treba da nađete nutricionistu kod koga bi dobili plan ishrane prikladan za vašu sadašnju težinu. Regulisanje težine, pošto niste gojazni, može biti lagano, bez specijalnih ciljeva i rokova, više kao ispravni stil u ishrani. Nije stvar samo u ishrani nego i u fizičkoj aktivnosti, a o tome niste ništa rekli. Pozdrav