1. Pitanje broj: #64888
Imam 196 cm, a samo 69 kg. Obavio sam sve moguce analize, ali ne mogu se ugojiti. Krvna slika mi je odlicna. Sta je problem? Unapred zahvalan d.
Odgovoreno: 16. 07. 2010.
• Poštovani,
Niste dali gotovo ništa od podataka, osim koliko je dovoljno da zaključimo da ste pothranjeni. Potražite nutricionistu, pitajtesvog lekara, a dotle jedite pet puta dnevno prave obroke a iza toga može i ponešto od slatkih namirnica, suvo voće, semenke - koštunjavo voće. Budite aktivniji fizički da vam te dodatne kalorije uđu u mišiće a ne bukvalno u salo. .
Pozdrav