1. Pitanje broj: #64831
Postovani, imam 31 godinu. Gojazna sam. Imam hipertenziju, endometriozu i odstranjena mi je zuchna kesa. Molim savet za ishranu. Koje namirnice su pogodne za moje zdravstveno stanje. Pozdrav!
Odgovoreno: 16. 07. 2010.
• Poštovana,
Potražite nutricionistu da bi dobili strukturirani plan ishrane, tako da bude mešovita ishrana, ali sa kojom se mršavi. Kada bih ovde trebalo sve da vam objasnim trebalo bi da kucam sledećih bar 20 minuta. Ni u ordinaciji nije kraće: ) osim intervencije koja je ciljana na poremećaje zdravlja dijetom se otklanjaju i nepravilnosti u ishrani koje se uoče u toku razgovora sa pacijentom. Kalorijska vrednost dijete se podešava na osnovu merenja, tako da nije dovoljno da se kaže da ste gojazni nego i koliko ozbiljno ste gojazni.
Pozdrav