1. Pitanje broj: #64591
Postovani, imam 25 godina i nekih 5-7 kg viska. Naravno probala sam mnogo dijeta, i rigoroznih i manje rigoroznih cim se malo opustim kilogrami se vrate. Imala sam plan ishrane od nutricioniste, medjutim nikako ne mogu da ga pronadjem, pa vas molim da mi ispisete ta pravila ishrane, jer sam jedino pomocu toga zdravo smrsala, sto je jako birno jer pokusavam da ostanem u drugom stanju i ne mogu sebi priustiti neke ne zdrave dijete. Hvala unapred
Odgovoreno: 12. 07. 2010.
• Poštovana,
Pošto vas nisam video, niti ste bili na merenju i razgovoru ne mogu da vam ispunim želju. Čini se po vašoj priči da kod nutricioniste niste išli na kontrolu: ) idite na kontrolu, pa eventualno tražite dijetu ponovo. Sa druge strane, čudi me da se ne sećate šta je u dijeti pisalo, ukoliko ste je primenjivali, jer to zaista nije komplikovano. Možete da držite dijetu po sećanju. Ono što je važnije od konkretne dijete jeste da se vi opuštate tako da pokvarite rezultat. Ako tako radite neće vam pomoći ni da vam damo deset kopija dijete.
Pozdrav