Poštovana, Smete i zečje i raznih vrsta divljači, ali uvek komadi mršavog mesa, bez primesa masnih tkiva. Međutim mnogo je važna količina mesa, jer i najkvalitetnije meso, pa i riba, u duplo većoj porciji daje duplu količinu holesterola koji sadrži. Pozdrav