1. Pitanje broj: #64075
Poz kako da najlakse skinem salo???
Odgovoreno: 05. 07. 2010.
• Poštovani,
Mislim da ne postoji najlakši način. Postoji dijeta propisana od strane nutricioniste i vaša nepokolebljiva rešenost da najpre skinete kilograme a posle toga nastavite sa pravilnom ishranom kako bi rezultat sačuvali. Prema tome, najlakši način je ujedno i najteži - promena navika na dugoročnoj osnovi. Sve drugo - pazite da vas ne obmanjuju.
Pozdrav