1. Pitanje broj: #63287
Postovani koliko dugo treba da se pridrzavamo dijete kod prelezane mononukleoze hvala
Odgovoreno: 21. 06. 2010.
• Poštovana,
Ishrana kod mononukleoze je pre svega primer zdrave ishrane pa je možete primenjivati kao redovni stil ishrane i kada oboleli više nema tegoba. Količina hrane, odnosno energetska vrednost mora da prati rast i razvoj deteta, kao i fizičke zahteve osobe, pa je jedino u tom smislu možete modifikovati.
Pozdrav