1. Pitanje broj: #63080
Odgovorili ste mi na pitanje pod brojem 62391. Visina 180, tezina 90. Operisao stitnu prije dvije godine, pod terapijom hormonskom. Fizička aktivnost umjerena do pojacana. Preparat cedevita sadrzi ukus limuna sa vitaminom c. Koristim bas dosta toga, jer mi prosto receno prija sokovi cedevite sa vitaminim c. Bočica od 200 g sadrzi 1800 mg c vitamina. Dali je bezbjedna dugotrajna upotreba? Inace hranim se normalno.
Odgovoreno: 21. 06. 2010.
• Poštovani,
Imate mali višak kilograma, bmi 27, a smatra se normalnom uhranjenošću do 25. Dakle, taj preparat sadrži šećer i to toliko da otprilike u tri kafene kašičice granulata imate dve kašičice čistog šećera. Puno čaša ovog napitka, ali i svakog soka je puno šećera i puno kalorija. Dakle, bezbednost preparata je u redu, ali količinu da smanjite malo, možda na 2 čaše dnevno, ako ste pili više.
Pozdrav