1. Pitanje broj: #62624
Htela bih da probam neera sirup, naglo sam se ugojila u poslednjih godinu dana, i mislim da bi mi samo drasticne mere pomogle, moj visak je oko 25 kg????
Odgovoreno: 08. 06. 2010.
• Poštovana,
Treba da pronađete nutricionistu, pitajte svog lekara gde. Nutricionista će vam proceniti stanje uhranjenosti. To što ste se ugojili u poslednjih godinu dana je došlo sa nekim razlogom, u suštini previše hrane u odnosu na fizičku aktivnost. Drastične mere nisu dobre. Treba da rešite da ćete menjati stil u ishrani i njega zadržati nadalje. Ovo oko neere sirupa mi nije jasno. Probajte: )
Pozdrav