1. Pitanje broj: #62433
Postovani doktore ja bih volela da znam kako da pojacam koji likogram imam 55kg visina 175cmammi 36god. Inace imam problebas iritabilnim kolonom i dispepsijom. Kako i na koji nacin da povecam kilazu
Odgovoreno: 03. 06. 2010.
• Poštovana,
U principu treba jesti više, raznovrsno u granicama dozvoljenih namirnica. Koliko je to - treba naći nutricionistu, pa i na osnovu razgovora o tegobama i o afinitetima i navikama u ishrani odlučiti oko izbora namirnica.
Pozdrav