Poštovana, Ne znamo koliko je prošlo od operacije, ni da li je bila klasični rez ili laparoskopska, pod anestezijom, sa parezom creva ili ne. Sa takvim detaljima najpre je trebalo da vas informiše hirurg, ako ne on - pedijatar, koji je upoznat sa situacijom. Pozdrav