Interesuje me po vama, koliko je zdravo koristiti cedevita napitke sa granulama vitamina c? Dali je opasna dugotrajna upotreba? Dali dovodi do gojenja ili gubitka tezine?
Poštovani, Pitanje zvuči jednostavno i može se dati jednostavan odgovor da je i dugotrajna umerena upotreba bezbedna.
da ste dali više podataka možda odgovor i ne bi bio ovakav kakav sam dao. Na primer koliko godina imate, o vašoj težini i visini, o eventualnim bolestima ili hroničnim stanjima kod vas, o stepenu vaše fizičke aktivnosti, pa i da li se radi o granulama koje sadrže samo vitamin c ili je to kombinacija vitamina. Pozdrav