1. Pitanje broj: #62325
Poštovani doktore rakočeviću, imam 37. God. 66 kg, 162 cm. Moje zdravlje je u redu, sem blago povišenog holesterola 5. 7. Krenula sam sa programom ishrane koji je sastavio nutricionista (istina mojoj koleginici, jer su usluge nutr. Jako skupe) . Program 1700 kcal. Sastoji se u sledećem: 5 obroka, uglavnom 30 g. Muslija sa 250 mg. Jogurta za doručak, 2 užine 250 g. Jagoda, grejpfrut, 2 integ. Keksa. 3-4 badema, dok jedan ručak ovako izgleda: 2 zel. Sarmice, jun. Supa sa rezancima, kis. Mleko, 1 parče ražanog hleba, pa se po tom principu se smenjuju riba, pileći file, slatki kupus, blitva. Sa šećercem, šampinjoni, barene tikvice uz int. Pogačicu i večera uglavnom: dvopek sa dijet namazom ili balans jogurtom, 50 g. Šunke itd. Na prgramu sam treći dan, dobro se osećam, nisam gladna ali bih volela da vaše mišljenje ili još neki savet, da li da nastavim ovako ili ne. Unapred hvala. Ps. Obavezno je koristiti morsku so, balzamsko sirće sa uljem od koš. Grožđa.
Odgovoreno: 03. 06. 2010.