1. Pitanje broj: #52182
Prasham kako da otrgnam kg i kad da jadam kad da ne jadam jadam bez kontrola kao luda takoj me tera um golem pozdrav do vas
Odgovoreno: 06. 02. 2010.
• Poštovana,
Pitajte vašeg doktora gde da potražite nutricionistu ili dijetetičara u vašoj blizini. Skidanje suvišnih kilograma nije lak posao i ne može se završiti ovde sa par kratkih pasusa teksta. Svakako potražite i pomoć psihologa jer regulisanje ishrane i težine ima sve moguće veze sa psihologijom. Motivacija da držite dijetu je čista psihologija.
Pozdrav