Poštovana, I vi morate jesti planski, po dijeti koju bi za vas sastavio nutricionista iliti dijetetičar, shodno vašoj trenutnoj težini. Zatvore rešavate sa dosta tečnosti, voća i povrća u toku dana i barem umerenom redovnom fizičkom aktivnosti. Pozdrav