Poštovani, jako sam mršav, iako, kako se meni čini, unosim dovoljne količine hrane. Visok sam 180 cm i težak 60 kg. Uglavnom jedem meso i masniju hranu, ali i kuvana jela i povrće. Kada sam lekare opšte prakse pitao za savet, rekli bi mi samo "jedi više". Ne znam kome mogu da se obratim sa svojim problemom. Unapred zahvalan, nemanja
Poštovani, Vašeg lekara ili u zavodu za javno zdravlje pitajte gde u blizini imate dijetetičara. Ako ste iz srbije, kako vidim neke promene propisa dijetetičari će raditi pri preventivnim centrima. Onda ćete jesti planski, a usput ćete pokušati i da održite dobru fizičku aktivnost. Pozdrav
Postovani
imam 27 god, iz sombora sam
visok 184, tezak 68, smatram da sam mrsav
jako puno jedem, ali jako puno
ali nikako nemogu da se ugojim
zasto i da li znate kako mogu da se ugojim
unapred hvala