1. Pitanje broj: #50086
Postovani, zanima me nacin ishrane nakon odstranjivanja zeluca.
Odgovoreno: 06. 02. 2010.
• Poštovani,
Teško je odrediti način ishrane pacijentu koga kao pacijenta lekar nije video, bez merenja, bez uvida u rezultate. Prava stvar bila bi da ste sa hirurgije otpušteni sa savetom o ishrani ili bar upućeni na nutricionistu jer je pravilna ishrana produžetak i pomoć lečenju osnovne bolesti. Interesujte se u najbližem zavodu za javno zdravlje.
Pozdrav