1. Pitanje broj: #49766
Postovani, porodila sam se pre dva mjeseca, smanjila sam telesnu tezinu 10kg. Za 15 dana onda su mi se kilogrami poceli vracat i ako doim. Dali smem koristit neku dijetu i sta da radim? Unapret hvala
Odgovoreno: 11. 01. 2010.
• Poštovana,
Dosta ste neodređeni. Ne znamo vašu težinu pre trudnoće, koliko ste dodali, koliko imate sada, koliko ste dodali za 15 dana. . Nađite nutricionistu da proceni vaše stanje uhranjenosti i da li ima koliko potrebe za intervencijom. Dok žena doji ima nešto povećane energetske potrebe nego kada ne bi dojila. Ali, važno je proceniti i vaše navike u ishrani, a ne samo govoriti o dodavanju ili gubljenju kilograma. Dijeta je izraz koji znači - način ishrane - a ne znači da onaj koji drži dijetu obavezno mora mršaviti.
Pozdrav